بگوویچ: بهتر از مس کرمان بودیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم ...

https://www.tasnimnews.com › ورزشیفوتبال ایران
خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: بازی سخت و محکمی بود و هر 2 تیم تلاش زیادی کردند اما ما بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری از کرمانی‌ها خلق کردیم.

بهتر از مس کرمان بودیم - خبرگزاری فارس | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/u/46038135 - Translate this page
1 hour ago - بهتر از مس کرمان بودیم. سرمربی تیم قوتبال نساجی مازندران گفت: امروز بازی خوبی را بازیکنانم به نمایش گذاشتند و به نظر من امروز از تیم مس در ...
به استقلال دیکته کرده بودیم که چطور بازی کنند. امیدوارم در آینده شرایط مس بهتر باشد تا بتوانیم دوباره نماینده کرمان در لیگ برتر و نماینده ایران در اسیا باشیم.
انشاالله با تدابیر کادرفنی هفته به هفته بهتر خواهیم شد و این را هم اضافه کنم که ... بازیکنان مس کرمان بعد از تساوی مقابل مس رفسنجان در گفتگو با "مس دوازده" چندان از ... وی افزود: برای برد به رفسنجان آمده بودیم و شرایط جدول این اجازه را نمی دهد که برای ...
اولین آرزویم، صعود دوباره تیم صنعت مس به لیگ برتر و قهرمانی کرمانی ها در لیگ ... من از همان زمان کودکی به فوتبال علاقه مند بودم و ابتدا در تیم علوم پزشکی کرمان ...
حتی سالی هم که آسیایی شدیم نیم فصل اولش نتوانسته بودیم رده سوم را به خودمان اختصاص دهیم. و نتایج این فصل ما نشان میدهد که بدون اغراق تیم ما از نظر مهره‌ی فنی یک ...

منتظر یک بازی تهاجمی از سوی مس کرمان بودم اما این اتفاق نیفتاد

www.yjc.ir/.../منتظر-یک-بازی-تهاجمی-از-سوی-مس-کرمان-بودم-اما-ای...
سرمربی تیم صبای قم گفت: تصور می‌کردم در این دیدار تیم صنعت مس کرمان برای بقا در لیگ برتر، از خود یک بازی تهاجمی به نمایش بگذارد ، اما این اتفاق نیفتاد.

Football.ir - اخبار فوتبال : «مس کرمان» - صفحه ۴

football.ir/news/list/team/mes-kerman-1121.html?page=4
تیم مس کرمان در دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته یک فوتبال عصر سه شنبه با پیروزی ... بگوویچ: بهتر از مس کرمان بودیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم.

بهترین شروع مس کرمان در تمامی ادوار لیگ یک :: ورزش سه

www.varzesh3.com/.../بهترین-شروع-مس-کرمان-در-تمامی-ادوار-لی...
Sep 3, 2017 - صفحه ویژه بازی مس کرمان - گل گهرسیرجان ( شامل ویدیو ها , اخبار و اتفاقات) ... تیم برتر میدان در تمام دقایق بازی ما بودیم و توانستیم قدرت مس را بر ...

سرمربی مس رفسنجان: بهتر از حریف بودیم :: ورزش سه

www.varzesh3.com/.../سرمربی-مس-رفسنجان-بهتر-از-حریف-بودی...
May 6, 2015 - سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: تیم ما در دیدار با مس کرمان بهتر از حریف بازی کرد.
Oct 18, 2016 - مهدی نامجو بازیکن و کاپیتان سابق تیم فوتبال مس کرمان یکی از ارزنده ... تیم بزرگسالان صنعت مس در لیگ برتر و در کنار صمد مرفاوی بودم و در حال ...
Sep 4, 2016 - صفحه نخست مطالب نشریه گود ورزش ابراهیم‌زاده سرمربی مس کرمان: ... در ادامه بازی با آنالیزی که از تیم حریف انجام داده بودیم، می‌دانستیم که این ... فصل برای تیم مس دقیقا چه بوده است و بهتر است در این زمینه مدیریت باشگاه صحبت کند.

پورشخیعلی: شرایط امسال مس نسبت به فصل قبل خیلی فرق کرده است ...

www.fartakvarzeshi.ir/.../89966-پورشخیعلی-شرایط-امسال-مس-نس...
Aug 30, 2017 - بازیکن تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که شرایط امسال مس نسبت به فصل ... مس نسبت به فصل قبل خیلی فرق کرده است/ نگاهی به وضعیت راه‌آهن نکرده بودیم! ... بود، تیم ما بیش از این می توانست موقعیت ایجاد کند و بهتر کار کند.
Sep 17, 2016 - کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم ما نسبت به ... بودیم و موقعیت بیشتری داشتیم ولی نیمه دوم با فشار تیم مس کرمان و ...

ویسی : در کل از مس بهتر بودیم - فوتبال آنلاین

footballonline.ir/News.aspx?ID=84041 - Translate this page
May 31, 2015 - به گزارش فوتبال آنلاین عبدالله ویسی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال خوزستان مقابل مس کرمان در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر و بقای ...
Aug 12, 2016 - دی اسپورت:هافبک تیم فوتبال مس کرمان اعتقاد دارد که تیمش رفته ... اما با این حال در دیدار مقابل فجر تیم برتر میدان بودیم و چندین موقعیت گل را در ...
Sep 2, 2017 - از قبل گفته بودم که تمرکز ما روی بازی های مس کرمان و مس رفسنجان است تا ... بگوویچ دو فصل پیش با مس در مسیر صعود به لیگ برتر بود اما رابطه ...
Sep 7, 2017 - مهرداد بایرامی درباره جدایی از مس کرمان و پیوستن به ماشین‌سازی گفت: از مردم کرمان عذر ... انتقاد مدیرعامل مس کرمان از دو سهمیه صعود به لیگ برتر.
Aug 24, 2017 - سرمربی نفت تهران می‌گوید در دیدار مقابل سیاه‌جامگان بهتر از دیدارهای قبلی‌شان ظاهر شده‌اند. ... از دیدارهای قبلی خیلی بهتر بودیم، هم میدان‌داری کردیم و هم توپ را دواندیم. ... گل گهرسیرجان. ١٦:٣٠. بادران تهران. شهرداری ماهشهر. ١٦:٣٠. مس کرمان ...

بهتر بود مس را واگذار می‌کردیم/ بمانیم یکی از قطب‌های فوتبال می‌شویم ...

www.mehrnews.com/.../بهتر-بود-مس-را-واگذار-می-کردیم-بمانیم-...
Jan 25, 2012 - وی در ادامه یادآور شد: ما در ابتدای فصل درگیر تفکیک از باشگاه مس کرمان بودیم که این مسئله وقت ما را گرفت. به همین خاطر مجبوریم در ورزشگاه شهید ...

از ضعف دفاع مس کرمان استفاده کردیم/ مقابل پرسپولیس بهتر بودیم - قطره

www.ghatreh.com/.../ضعف-دفاع-کرمان-استفاده-کردیم-مقابل-پر... - Translate this page
Sep 20, 2009 - سرمربی تیم فوتبال شاهین پارس جنوبی بوشهر گفت: می دانستیم دفاع تیم مس ضربه پذیر و باز است و مهاجمان سرعتی ما نیز.
امید هرندی شامگاه امروز جمعه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان درجمع ... ولی در مجموع ما بهتر بودیم و توانستیم در ضد حملات عملکرد بهتری داشته باشیم و ...

اخبار - باشگاه مس رفسنجان

fc-mes.ir/ارشیو-اخبار.html
تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان جهت آمادگی در رقابتهای لیگ برتر فوتسال ... است خاطر نشان کرد: ما کمی بدشانس بودیم و قطعا یکی از بهترین تیم های این فصل هستیم و .... داور چهارم این دیدار ساعتی قبل از شروع مسابقه با داور دیدار مس کرمان و برق جدید ...

میثاقیان: باید در بازی‌های بعد خیلی بهتر باشیم - مس پرس

mespress.ir/news/?Id=6422
میثاقیان: باید در بازی‌های بعد خیلی بهتر باشیم ... سرمربی مس کرمان ادامه داد: ما برای کسب سه امتیاز به این بازی آمده بودیم و خیلی روی بازی زیبا تاکید نداشتیم و ...
Dec 19, 2013 - ما به مراتب بهتر از مس کرمان بودیم، خوشحالم بازی خوبی را ارائه کردیم. ... فکر می‌کنم کیفیت بازی ذوب‌آهن بهتر شده و امیدوارم این روند رو به جلو ادامه ...

باشگاه فوتبال مس کرمان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/باشگاه_فوتبال_مس_کرمان
Jump to ۱.۱ مقام سوم لیگ برتر‎ - مقام سوم لیگ برتر[ویرایش]. این تیم در سال ۸۸ با سرمربی‌گری پرویز مظلومی به مقام سوم لیگ دست یافت و جواز حضور در لیگ ...

تقوی: به حرمت کرمانی ها چیزی نمی گویم | طرفداری

https://www.tarafdari.com/.../تقوی-به-حرمت-کرمانی-ها-چیزی-نمی-... - Translate this page
Dec 19, 2013 - ما به مراتب بهتر از مس کرمان بودیم، خوشحالم بازی خوبی را ارائه کردیم. وی افزود:" شش موقعیت گل داشتیم، این در حالی بود که مس کرمان دو یا سه ...

اظهارات دایی بعد از پیروزی مقابل مس کرمان - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/.../اظهارات-دایی-بعد-از-پیروزی-مقابل-مس-کرمان
Aug 8, 2013 - دایی درباره شکسته شدن طلسم ناکامی های پرسپولیس مقابل مس تأکید کرد: بحث طلسم نیست ما بهتر بودیم و برنده شدیم. وی در مورد گل نخوردن تیمش و ...
نادر دست نشان: به‌رغم غیبت چند مهره‌ی کلیدی از ملوان برتر بودیم. سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از بازی شاگردانش در برابر تیم ملوان بندر انزلی اظهار رضایت کرد.

رضایتنامه بایرامی برای ماشین‌سازی صادر شد | خبرگزاری ایلنا

www.ilna.ir/.../534318-رضایتنامه-بایرامی-برای-ماشین-سازی-صاد...
Sep 11, 2017 - باشگاه مس کرمان با عذر‌خواهی مهرداد بایرامی و دریافت غرامت از این بازیکن رضایتنامه وی را ... به‌خاطر مسائل شخصی، مجبور بودم کرمان را ترک کنم.
Sep 2, 2017 - مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: وضعیت چمن ورزشگاه باهنر کرمان امروز ... مس کرمان گفت: در دقایق پایانی بازی بیشتر در زمین خودمان بودیم و علت ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - کوزمین: بهتر از استقلال بودیم

90tv.ir/news/367958/کوزمین-بهتر-از-استقلال-بودیم - Translate this page
Feb 21, 2017 - بهتر از حریف خود ظاهر شدیم و باید بگویم که شایسته کسب این .... ۱۶:۴۶ خلاصه بازی: مـس کرمان ۱-۰ خیبر خرم آباد; ۱۶:۴۳ نوستالژی؛ شاهین مدل ۱۳۶۴ ...

یاوه گویی های سایت رسمی باشگاه مس کرمان تمامی ندارد/ علت درجا زدن ...

fckhoonehbekhooneh.com/.../یاوه-گویی-های-سایت-رسمی-باشگاه-م...
May 3, 2016 - اول اینکه بهتر بود این سایت قبل از درج همچین مطالب توهّم بر انگیزی، برای ... با این حال شاهد بودیم تعدادی از عوامل فنی و رسانه ای باشگاه مس کرمان با ...

یاددداشت های اسدالله علم، جلد دوم ۱۳۴۹، ۱۳۵۱: The Diaries of ...

https://books.google.com/books?isbn=0936347589 - Translate this page
Asadollah Alam, ‎Alinaghi Alikhani, ‎اسدالله علم - 1993 - ‎Biography & Autobiography
وقتی من نخست وزیر بودم اسکله بندرعباسی را این ساختمان کردیم. ... و حالا با این معادن عظیم مس کرمان و کارهای کشاورزی و سدسازی میناب و زغال سنگ) کرمان که از آن ... چشم من درد گرفته باید این یادداشتها را تلگرافی بنویسم، تا شاید چشم من بهتر بشود.
وی ادامه داد: هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که در کرمان مورد حمایت مردم بودم زمانی که ... در این بازی گفته میشه تیم راه اهن تیم برتر بوده و مس به نتیجه مساوی راضی بوده است.
Feb 28, 2017 - ایران ورزشی آنلاین-میثاقیان: همین مربی ناموفق 5 تیم به لیگ برتر آورده ... در صعود ۵ تیم به لیگ برتر اشاره می‌کنند و مخالفانش ناکامی در مس کرمان و خونه به خونه را به رخ می‌کشند. ... دو سال در کرمان بودم و در خونه به خونه هم تیمم دوم شد.

نه زمینی دارم که فلان مربی برایم خریده باشد و نه وانتی که مربی دیگر ...

www.bornanews.ir/...کرمان.../543929-نه-زمینی-دارم-که-فلان-مربی...
Apr 13, 2017 - صعود مس کرمان به لیگ برتر و صعود مس نوین به لیگ دو ... تومان اجاره خانه می پردازم، البته وانت سفیدرنگی قسطی خریده بودم که بعدها فروختمش و در ...

هفته نامه تراب کرمان - مس کرمان

torabz.blogfa.com/tag/مس-کرمان
ایرانمنش مدیرعامل مس گفت: بهتر است بین تهران و کرمان قرعه کشی انجام بدهید که ... چند سال بازیکن مس کرمان بودم به آنها گفتم که باز هم می‌خواهم در این تیم بازی کنم.

اژدری‌زاده: خوزستانی‌ها به استادیوم صنایع فولاد بیایند/ گل‌های دیرهنگام ...

khuzestansport.ir/.../اژدری‌زاده-خوزستانی‌ها-به-استادیوم-صنایع-فول...
اژدری‌زاده: خوزستانی‌ها به استادیوم صنایع فولاد بیایند/ گل‌های دیرهنگام مس کرمان ... اول به یک قدمی لیگ برتر رسیده است، در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره آخرین ... در دیدار هفته گذشته برابر آلومینیوم هرمزگان نیز تا دقیقه 4+90 جلو بودیم و در ...

شفیعی: مس‌ کرمان‌ نگویید، بگویید بحرین‌ - ایرانیان انگلستان

iranianuk.com/.../شفیعی-مس-کرمان-نگویید-بگویید-بحرین - Translate this page
Apr 4, 2007 - ما خیلى‌ خوب‌ بازى‌ کردیم‌ و در تمام‌ طول‌ 90 دقیقه‌ بر بازى‌ مسلط‌ بودیم‌ و ... البته‌ باید بگویم‌ آنها استاد وقت‌کشى‌ بودند و بهتر است‌ به‌ جاى‌ تیم‌ مس‌ ...
Oct 23, 2010 - عنایتی در مورد تیم مس کرمان گفت: مس کرمان از تیم‌های بالای جدول است و با انگیزه بسیاری مقابل ما ظاهر می‌شود؛ این تیم شهرستانی برای گرفتن ...

سرمربی مس کرمان دلیل شکست تیمش برابر استقلال را اعلام کرد - قدس ...

qudsonline.ir/.../سرمربی-مس-کرمان-دلیل-شکست-تیمش-برابر-اس...
Oct 31, 2016 - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شکست تیمش برابر استقلال را حاصل یک ... در بقیه موارد همه برتر بودیم و هم اینکه ما به آنها دیکته کردیم که چطور ...

ورزش جوان / مهدی تیکدری: امیدوارم با مس به سطح اول کشور معرفی شوم

varzeshjavan.com/.../مهدی-تیکدری-امیدوارم-با-مس-به-سطح-اول-کش...
Aug 21, 2016 - هافبک جوان مس کرمان معتقد است که مس کرمان در هفته آینده به رتبه های ... سرگذاشت، و با توجه به موقعیت هایی که داشتیم تیم برتر میدان بودیم، آن ...

ابراهیم زاده:سوار بر بازی بودیم اما یک اشتباه کردیم - روزنامه دنیای اقتصاد

donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1122543 - Translate this page
Oct 31, 2016 - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به تیمم افتخار می‌کنم. ... ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوالی درباره صعود به لیگ برتر گفت: من شما را به نوعی ...
Nov 22, 2015 - مسابقه تیم‌های جوانان مس کرمان و صنعت نفت برنده‌ای نداشت ... مس کرمان و صنعت نفت آبادان در قالب هفته چهارم لیگ برتر جوانان (زیر ۲۱ سال) برنده‌ای نداشت. ... مستحق پیروزی مقابل نفت تهران بودیم/ به دنبال بردهای پرگل هستیم (۲۳ ...

توقف نفت مسجد سلیمان برابر آلومینیوم اراک/ پیروزی خانگی ملوان ...

www.mizanonline.ir/.../توقف-نفت-مسجد-سلیمان-برابر-آلومینیو...
Sep 18, 2017 - در روزی که نفت مسجد سلیمان برابر آلومینیوم اراک تن به تساوی داد، ملوان در خانه از سد مس کرمان گذشت.

مرداد ۱۳۹۲ - فوتبال کویر

footballekavir.blogfa.com/1392/05
علی رمضانی سربندی یکی از جوانان موفق شهرستان رفسنجان و استان کرمان می باشد .... از جمله همایش ورزش ، کار و صنعت که من نماینده شرکت مس بودم و موفق شدیم برتر ...

برچسب ها - صنعت مس کرمان - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/صنعت%20مس%20کرمان
ساعتی پیش با مسئولان باشگاه مس کرمان برای هدایت تیم... فوتبال صنعت مس در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه... سرمربی مس کرمان بود که روز گذشته در ...

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان درگذشت+عکس - آفتاب

aftabnews.ir/fa/.../بازیکن-تیم-فوتبال-مس-کرمان-درگذشت-عکس
May 28, 2017 - وجید باغگلی بازیکن تیم مس کرمان پس از مصدومیت در یک دیدار ... این بازیکن در مقطعی به عضویت تیم بزرگسالان مس در رقابت‌های لیگ برتر نیز درآمده بود. .... به زندان کهریزک/در ١٨ تیربا دانشجویان مقابله کردم/"خودسر بودیم" ...

- زمینی مناسب در اختیار تیم مس کرمان قرار دهید - کرمان آنلاین

www.kerman-online.ir/.../زمینی-مناسب-در-اختیار-تیم-مس-کرمان-...
6 days ago - کرمان آنلاین - کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به ... وی افزود: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و حتی به تیر حریف زدیم و در ...
Feb 16, 2013 - محسن مسلمان:به خاطر باخت به مس عزا گرفته بودم/دلم برای ذوب آهن می سوزد. ورزش > لیگ برتر - بازیکن ذوب آهن می گوید که آنها از 8 بازی باقیمانده باید در 5 دیدار به پیروزی ... مس از بوناچیچ برنامه خواست/لوکا فصل بعد هم در کرمان است؟

بقای ما در لیگ برتر به معنای قهرمانی است - کیهان ورزشی

kayhansport.ir/fa/.../بقای-ما-در-لیگ-برتر-به-معنای-قهرمانی-است
Sep 22, 2017 - حالا محسن فوتبالیست مطرحی در لیگ برتر شده و من گمنام مانده ام. امیدوارم محسن روز به روز ... چند سال در خدمت تیم مس کرمان بودم. سید مهدی رحمتی در ان ...
Jan 30, 2013 - نیمه اول با برتری نسبی میزبان آغاز شد و مس کرمان با پشتوانه ... به این مسئله اعتراف می‌کنم، مس بهتر از ما بازی کرد، من دنبال امتیاز از این دیدار بودم‌ ...

توقف راه آهن در ایستگاه استقلال، برتری پیکان، سپاهان، مس و فولاد - شفاف

www.shafaf.ir/.../توقف-راه-آهن-در-ایستگاه-استقلال-برتری-پیکا...
Oct 30, 2010 - شب اول از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم های استقلال، پیکان، ... گفت: اگر اشتباهات داوری این فصل نبود، اکنون ما صدرنشین لیگ برتر بودیم. ... ضمن اینکه به خاطر تساوی هفته گذشته‌مان برابر مس کرمان زیر فشار ...

تساوی استقلال و مس در دقایق پایانی؛ صدر جدول دست نخورد - سایت خبری ...

www.tabnak.ir/.../تساوی-استقلال-و-مس-در-دقایق-پایانی-صدر-جدو...
Jan 31, 2014 - پخش زنده فوتبال لیگ برتر؛ مس کرمان و استقلال تهران. مس برای رهایی از ..... اگر کمی شجاع بودی تو این لیگ بزن زیرش تا حالا قهرمان شده بودیم.

نسیم آنلاین | نخعی: خیلی بهتر از گل‌گهر ظاهر شدیم و مزدش را هم گرفتیم ...

www.nasimonline.ir/.../نخعی-خیلی-بهتر-از-گل-گهر-ظاهر-شدیم-و-م...
Sep 3, 2017 - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تیم خود را مستحق پیروزی مقابل ... نخعی: خیلی بهتر از گل‌گهر ظاهر شدیم و مزدش را هم گرفتیم/ کار سختی مقابل ملوان داریم ... طور که از بازیکنان و موجودیت دو تیم انتظار می رفت بازی خوبی شاهد بودیم.

خلیل زاده: نمی خواستم در پرسپولیس نیمکت نشین بشوم/ برایم بهتر بود ...

perspolisnews.com/new/?p=74315 - Translate this page
Jun 28, 2013 - در این ۵ سال که در کرمان بودم اصلا احساس غریبی نکردم و انگار که در شهر خودم بودم. دست مردم کرمان را می بوسم و امیدوارم باز هم بتوانم پیراهن مس را بر ...

مهدی تارتار : تصمیم مدیران باشگاه ها بی رحمانه است

https://www.fcpars.ir/.../مهدی-تارتار-:-تصمیم-مدیران-باشگاه-ها-بی-...
Jan 6, 2017 - ... مقابل مس رفسنجان با بیان اینکه بازی زیبایی شاهد بودیم در گفتگو با ... دو تیم دیدیم و در نیمه اول مس بهتر بوداما در نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ...

[PDF]3 برد حاصل تالش کرمانی ها در هفته هشتم

https://teetr.ir/teetrmedia/2017/10/afagh-26.pdf
بـودم. در شـنا بـا تیـم ارتـش موفـق بـه کسـب. رتبـه سـوم و چهـارم شـدم. زمـان سـربازی ..... پیش بر سر مس کرمان آوردند و تیم را از لیگ برتر انداختند حال به. سر مس نوین ...
Sep 18, 2017 - فرهنگستان فوتبال تیم فوتبال مس کرمان در بازی سخت این هفته‌ی خود ... پس از این گل شاهد جو بسیار بدی برروی سکوهای ورزشگاه انزلی بودیم و ...
Sep 25, 2017 - تیم تنیس روی میز و تیراندازی باشگاه فرهنگی و ورزشی مس کرمان، تیم فوتسال ... این تیم، سه عنوان قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی در لیگ برتر در کارنامۀ خود دارد. ... آن زمان ما گروه کوچکی از خانم‌ها بودیم که به‌صورت آموزشی فوتسال کار ...

تیم خورشید قروه در شهر کرمان به مصاف مس خواهد رفت | کُردتودی

kurdtoday.ir/.../تیم-خورشید-قروه-در-شهر-کرمان-به-مصاف-مس-خواهد...
Jan 31, 2016 - با آغاز هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور امروز بعدازظهر خورشید قروه میهمان مس کرمان خواهد بود.
Feb 7, 2017 - این دروازه‌بان جوان در مورد شرایطش اظهار داشت: «وقتی در باشگاه مس کرمان بودم، در لیگ برتر پایه‌های کشور در رده نونهالان و نوجوانان بازی کردم. در تمام ...

دروازه بان جوان ایرانی در نایمخن هلند - افکار نیوز

www.afkarnews.ir/.../593387-دروازه-بان-جوان-ایرانی-در-نایمخن-هلن...
Feb 7, 2017 - این دروازه‌بان جوان در مورد شرایطش گفت: وقتی در باشگاه مس کرمان بودم، در لیگ برتر پایه‌های کشور در رده نونهالان و نوجوانان بازی کردم. در تمام ...

بگوویچ: با مس کرمان به لیگ برتر بر می گردم | صدای زرند

www.sedayezarand.ir/.../بگوویچ-با-مس-کرمان-به-لیگ-برتر-بر-...
Jul 13, 2015 - سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان گفت: می خواهم با مس و یک انگیزه ... که در ایران بودم هیچ وقت مشکلی نداشتم و همیشه در هر تیمی که بودم به من کمک ...

رامتین سلیمان زاده گل مس کرمان را به ثمر نرساند! | رکنا

https://www.rokna.net/.../295191-رامتین-سلیمان-زاده-گل-مس-کرما...
Aug 15, 2017 - رکنا: رسانه های حاضر در بازی مس کرمان و خونه به خونه به اشتباه نام رامتین سلیمان ... برای اولین بار لیزینگ خانه توسط املاک جاوید همکار برتر آلونک ...
موسوی: سپیدورد شایسته صعود به لیگ برتر است. 1395/08/20. یکی از مهره های ... 1395/07/02. مس کرمان با پیروز در دربی کرمان بالاخره طعم شیرین پیروزی را چشید و از بحران خارج شد. ... کلانتری: فقط در یک بازی مستحق باخت بودیم. 1395/06/09.
Jun 1, 2015 - باشگاه مس کرمان اسناد مربوط به نامه‌های درخواست پول از این باشگاه را ... برتر ایران معرفی می‌نماید و از باشگاه مس تقاضای نهایت مساعدت با وی را ...
تیم تنیس روی میز و تیراندازی کرمان، تیم فوتسال رفسنجان و تیم والیبال و ... عبداللهی» دو تیرانداز دیگر تیم مس کرمان که در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر با ... آن زمان ما گروه کوچکی از خانم‌ها بودیم که به‌صورت آموزشی فوتسال کار می‌کردیم، با ...

پس از پایان لیگ برتر چهاردهم: مصاحبه سرمربیان تیم‌های لیگ برتر ...

anzaliclub.ir/پس-از-پایان-لیگ-برتر-چهاردهم-مصاحبه-سرم/
قبل از بازی امیدوار بودیم به دلیل وقت اندکی که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داریم، .... ویسی بیان کرد: از مس کرمان شناخت کمی داریم اما از فردا تمریناتمان را از سر ...

مایلی‌کهن: تسلیم مارمولک و تار عنکبوت هم نمی‌شوم

www.fardanews.com/.../مایلی‌کهن-تسلیم-مارمولک-و-تار-عنکبوت-... - Translate this page
Sep 23, 2016 - وی ادامه داد: بازی با مس کرمان سخت بود، این تیم شش مساوی داشت و تا به امروز ... ما با اتوبوس راهی تهران شدیم و 13- 14 ساعت در راه رسیدن به سیرجان بودیم. ... مایلی‌کهن در مورد حضور در جام حذفی گفت: برخی دوستان می‌گویند بهتر است با ...

مس رفسنجان - تی نیوز

https://tnews.ir/tags/مس-رفسنجان
پیروزی در برابر مس رفسنجان سبب تغییر جدول به نفع اکسین می شود پیروزی در برابر مس رفسنجان سبب تغییر جدول به نفع اکسین می ... کرمان آنلاین |۵ روز قبل ...

محمد حسنی مدیر مس منطقه کرمان شد+عکس - سایت تحلیلی خبری روراستی

rorasti.ir/27221/محمد-حسنی-مدیر-مس-منطقه-کرمان-شد/
Oct 9, 2016 - حسین نظری مدیر سابق مس منطقه کرمان در این آیین با اشاره به اینکه از ۲۳ سالگی کار در ... نظری با اشاره به اینکه از سال ۸۰ مدیر امور آموزش بودم که کلید ... وی اظهار داشت: باید راه به کارگیری نیروی انسانی را بهتر از گذشته یاد بگیریم.
بعد ‌از آن‌ در تیم‌های‌ دخانیات‌، فجر سپاسی‌ شیراز، مس کرمان ، استقلال (عشقم) و سپاهان‌ اصفهان‌ بازی‌ کردم. اولین‌بار که‌ دعوت ‌شدم تیم ملی، خیلی‌ خوشحال‌ بودم‌. دقیق یادم است ...
4 hours ago - تیم فوتبال نساجی با پیروزی برابر مس کرمان در هفته نهم لیگ یک به یک قدمی صدر جدول رسید.

نکونام: اگر همه عصبی باشند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../نکونام-اگر-همه-عصبی-باشند-سن...
3 hours ago - ما تیم برتر زمین بودیم و امروز بدشانسی‌ها و اتفاقات فوتبالی به سراغ ما آمد. ما در این بازی تک به تک، دو پنالتی و... از دست دادیم و بازی‌ای که ...

مختاری‌فر: من هم بودم با قائدی همان برخورد را می‌کردم/ منصوریان اگر می

www.eghtesadban.com/.../مختاری-فر-من-هم-بودم-با-قائدی-همان-برخ...
5 hours ago - مختاری‌فر: من هم بودم با قائدی همان برخورد را می‌کردم/ منصوریان اگر می‌ماند بدتر می‌شد ... وی درباره وضعیت دستیاران شفر گفت: بهتر است خود شفر بگوید چه کسی در ... مس کرمان. ١٦:٠٠. نساجی مازندران. شهرداری ماهشهر. ١٦:١٥. فجر سپاسی ...
4 hours ago - نساجی در خانه مس کرمان به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. ... بواتنگ: زمان آنچلوتی فکر خداحافظی از تیم بودم · ۴ ساعت قبل ...

اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر والیبال اعلام شد - خبرگزاری میزان

www.newsestan.com/.../اسامی-داوران-و-ناظران-هفته-سوم-لیگ-برتر...
2 hours ago - اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر والیبال اعلام شد. ... عیادت ورزشی ها از قهرمانان وطن · پیروزی نساجی مازندران در خانه مس کرمان .... بازیکنان و کادر فنی تیم گنبد، جعلی بود/ در مدت حضورم در والیبال، چنین چیزهایی ندیده بودم.

نکونام: امروز بدشانسی سراغ ما آمد - وانانیوز

vananews.com/fa/news/110022/نکونام-امروز-بدشانسی-سراغ-ما-آمد
29 mins ago - ما تیم برتر زمین بودیم و امروز بدشانسی‌ها و اتفاقات فوتبالی به سراغ ما آمد. ... پیروزی نساجی مازندران در خانه مس کرمان/تساوی شهرداری ماهشهر و ...

مربیان فوتبال شیراز | Telegram Channel @shirazfootballcoach

https://inten.to › Channels › Telegram › Persian
مس کرمان با این باخت تقریبا از کورس با 4 تیم مدعی عقب ماند. ملوان هم در خرم آباد به .... در دفاع حمله از حریف بهتر بودیم واقعیت بسیار ساده و شفاف است. ما امشب تیم ...

کسب یک امتیاز در کرج برای ما 5 امتیاز ارزش دارد | تسنیم | خبروان

khabarone.ir/.../کسب-یک-امتیاز-در-کرج-برای-ما-5-امتیاز-ارزش-دا...
4 hours ago - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: کسب یک امتیاز در بازی خارج از ... آید و علی‌رغم اینکه از علی لطیفی ناراحت بودم چیزی خاصی نیست و بعد از پایان بازی همه چیز تمام شد. ... مس کرمان در خانه متوقف شد, فارس, ۱ساعت پیش ... جوانان و امیدهای مس در تلاش برای کسب نتایج بهتر, باشگاه خبرنگاران, ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ ۰۶:۰۱.

عباسی: فصل پیش هم با مرزبان صحبت کرده‌ بودیم | ایسنا

vista.ir/news/.../عباسی-فصل-پیش-هم-با-مرزبان-صحبت-کرده‌-بود...
9 hours ago - با مرزبان هم‌زمان با میثاقیان در فصل گذشته صحبت کرده‌ بودیم. ... مرزبان به ایران بیاید و جلسه را تشکیل دهیم، با یک مربی شاغل در لیگ برتر هم صحبت کردیم. .... مس کرمان. ١٦:٠٠. نساجی مازندران. شهرداری ماهشهر. ١٦:١٥. فجر سپاسی ...

جوانان و امیدهای مس در تلاش برای کسب نتایج بهتر - تفریح‌وار

tafrihvar.ir/.../جوانان+و+امیدهای+مس+در+تلاش+برای+کسب+نتایج+...
4 hours ago - به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور ، تیم مس کرمان در ورزشگاه ...
خبرگزاری تسنیم: دو دیدار باقیمانده از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (دوشنبه) برگزار شد. در این دیدارها نساجی در کرمان پیروز شد و ...

طیبی: خدا خواست گل بزنم | هوادار

havaadar.com/news/طیبی-خدا-خواست-گل-بزنم
4 hours ago - من قبل از بازی هم گفته بودم مرتضی بازیکن خیلی خوبی است که مثل یک ستاره در ... ما تلاش می کنیم روز به روز شرایطمان بهتر شود که امیدوارم هر چه ...
7 hours ago - من در گذشته دو سال اینجا بودم و حرکتی بود که در دل من ماند و احساس خوبی به مردم مشهد ... ما تیم پیکان را برای حضور در لیگ برتر به خوبی آماده کردیم.
3 hours ago - ... مختلف و بعضا حاشیه ای خبرنگاران مواجه شد نیز واکنشی بهتر از خنده نشان نداد ... گرفت و به طور کلی او شخصیتی از خود نشان داد که شاید کمتر دیده بودیم. ... سرخ پوش با دست بانداژ شده · صعود نساجی به رده دوم با غلبه بر مس کرمان.

نکونام: اگر همه عصبی باشند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود - شماخبر

www.shomakhabar.com/.../نکونام-اگر-همه-عصبی-باشند،-سنگ-رو...
3 hours ago - ما تیم برتر زمین بودیم و امروز بدشانسی‌ها و اتفاقات فوتبالی به سراغ ما آمد. ما در این بازی تک به تک، دو ... پیروزی نساجی مازندران در خانه مس کرمان ...

5 گل تا فینال!

www.javanonline.ir/fa/news/876746/5-گل-تا-فینال
14 mins ago - ما تنها تیمی بودیم که بدون بازیکن خارجی تا یک‌چهارم نهایی بالا آمدیم و با همین تیم امیدوارانه ... دومین فینال خود در چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیاست و با رقم زدن شرایطی بهتر به سود خود، ... صعود نساجی به رده دوم با غلبه بر مس کرمان.

جدول ژانت - مجله اینترنتی پریک

jadid97.ir/search/?q=جدول+ژانت
1 day ago - نتایج این دو بازی به شرح زیر است: * مس کرمان یک - نساجی مازندران 2 گل‌ها: ... نفت آبادان گفت: برای شکست دادن تیم فوتبال نفت تهران هم‌قسم شده بودیم. ... نگاهی متفاوت به جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس رده سیزدهمی، استقلال چهاردهم.

ثبت نام چهارمین دوره تربیت مربی پیش دبستان در مؤسسه ... - صابرنیوز

www.sabernews.com/index.php/pic2/category/shownews.php?... - Translate this page
لو: حالا جوانان تیم موقعیتی بهتر از قبل دارند ... سرمربی تیم دانشجویان: ما استقلال و صبا را شکست داده بودیم/سایپا تیم ... بایرامی به مس کرمان پیوست+عکس.

اخبارجهانی | کاپیتان تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان: امسال به ...

www.newsglobal.ir/.../کاپیتان-تیم-فوتبال-بانوان-استقلال-خوز...
5 hours ago - امسال به موفقیت تیم در لیگ برتر بسیار امیدواریم. از آقای شولی ... '١١. مس کرمان. ١٦:٠٠. نساجی مازندران. شهرداری ماهشهر. ١٦:١٥. فجر سپاسی ...
4 hours ago - ... و بعضا حاشیه ای خبرنگاران مواجه شد نیز واکنشی بهتر از خنده نشان نداد و سعی ... گرفت و به طور کلی او شخصیتی از خود نشان داد که شاید کمتر دیده بودیم. ... صعود نساجی به رده دوم با غلبه بر مس کرمان, صعود نساجی به رده دوم با غلبه ...
16 hours ago - مهارت هایی که تا سال 2020 باید به آن مجهز شوید. مهارت هایی که تا سال 2020 باید به آن مجهز شوید به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی ...
5 hours ago - امسال به موفقیت تیم در لیگ برتر بسیار امیدواریم. از آقای شولی ... '١١. مس کرمان. ١٦:٠٠. نساجی مازندران. شهرداری ماهشهر. ١٦:١٥. فجر سپاسی ...

langdata/fas.wordlist at master · tesseract-ocr/langdata · GitHub

https://github.com/tesseract-ocr/langdata/blob/master/fas/fas.wordlist
Jun 24, 2015 - بهتر. دفاع. نژاد. رود. اگه. تم. کاری. تلفن: موجب. نمی. روشن. بودند. پایه. همیشه. مرحله .... کرمان. میگیرد. امنیتی. آدم. عزیز. خلیج. متوسط. هنرمندان. مسکن. تشخیص ... بودم. قلم. جرم. کند،. میشه. دره. هشتم. نهایت. بیت. شیمیایی. روغن. یاد. دلم. مجلات ..... مس. ارزیابی. خواهید. ههر. هشدار. شکسته. برنج. آرش. مصالح. یان. دارا. ذخیره.
... مس کرمان گفت: معتقدم هر ۴ نماینده ایران شانس صعود دارند، از قبل هم گفته بودم که ... در فصل ۹۵ لیگ برتر والیبال همواره شاهد رفتارهای غیرحرفه ای از سوی بازیکنان بودیم. ... به‌ گزارش ‌ایسنا، لیگ برتر والیبال ایران سرانجام با قهرمانی تیم بانک سرمایه ... پیاده‌روی به مدت ۱۵ ‌دقیقه بعد از شام باعث بهتر هضم شدن غذا، کاهش وزن و افزایش ...

حیف است مس سقوط کند - جام جم

77.104.65.1/newstext2.aspx?newsnum=100873802002
باز هم مس کرمان در لیگ برتر باخت. این بار به سایپا... البته من در این مسابقه 3 اخطاره و محروم بودم و این مسابقه نیز یکی از باخت‌های متعدد مس در این فصل لیگ برتر .